werving · search · selectie · advies
homezorg & welzijnopdrachtgeverinterim opdrachten management en bedrijfsvoering

Interim opdrachten management en bedrijfsvoering

Al ruim 20 jaar is Quartair Select gespecialiseerd in executive search, werving en selectie van bestuurlijke-,  directie-, management- en bedrijfsvoeringsopdrachten binnen zorg en welzijn. Wij richten ons op de top van de arbeidsmarkt, de beste kandidaten die klaar zijn voor een nieuwe opdracht.

  • Interim management, variërend van operationeel, tactisch tot en met strategisch en eindverantwoordelijk niveau;
  • Interim opdrachten op het gebied van bedrijfsvoering: uitvoerende-, beleidsmatige-, projectmatige- en management functies op het gebied van Personeel & Organisatie, Facilitaire Zaken, Financiën en Administratie.

Het tijdelijk aanstellen van een interim manager of vakspecialist kan in veel gevallen bepalend zijn bij het realiseren van uw doelen. Onze interim professionals beschikken over relevante ervaring binnen uw sector en dat maakt dat zij snel inzetbaar en productief zijn. U kunt daarbij denken aan interventie, verandertrajecten, kwartiermaken, specifieke projecten, tijdelijke capaciteitsuitbreiding of overbrugging bij ziekte of afwezigheid.  

WEL ZEKERHEID GEEN RISICO


Wel zekerheid en flexibiliteit, maar geen financiële contractrisico’s. Wij bieden u de zekerheid van een professionele interimmer voor een vooraf overeengekomen periode - al dan niet - aangevuld met een verlengingsmogelijkheid of voor de duur van een project.

INZET VAN ZELFSTANDIGE PROFESSIONALS


Wij werken met een zorgvuldig samengesteld netwerk van zelfstandig interim managers en interim vakspecialisten. Wij kennen de sector van binnenuit, hebben de expertise, kennen de juiste mensen en weten als geen ander wie wij moeten benaderen voor uw opdracht. Tijdelijke inzet van zelfstandige professionals biedt u continuïteit en flexibiliteit.

SNELHEID EN KWALITEIT


Uw opdracht wordt in behandeling genomen door 2 gespecialiseerde Consultants met gemiddeld meer dan 10 jaar ervaring als Consultant binnen uw sector en het betreffende vakgebied. Eén Consultant als verantwoordelijke voor de procedure en als vast aanspreekpunt, de andere Consultant zorgt voor backup, waardoor er altijd een Consultant direct bereikbaar is. Dit zorgt voor snelheid in de procedure en extra kwaliteit. Bovendien is hiermee de continuïteit van de procedure gewaarborgd. Gemiddeld wordt door ons binnen 1 tot 2 weken na opdrachtverstrekking een opdracht vervuld. Mocht de nood hoog zijn dan werken wij gericht voor uw opdracht ’s avonds en in het weekend door om u nog sneller van dienst te zijn.

ADVIES OP MAAT


Onze Consultants maken graag een afspraak om de opdracht met u te bespreken. Wij denken met u mee en adviseren u, gelet op kwaliteit en kosten, over de beste oplossing voor uw tijdelijke vraag. Desgewenst adviseren wij u ook bij het opstellen van een opdrachtomschrijving. Na een zorgvuldige intake laten we u snel kennismaken met de beste interim kandidaten voor uw opdracht.

HELDERE AFSPRAKEN


Wij maken goede afspraken met alle betrokkenen en leggen deze vast in duidelijke en zakelijke overeenkomsten. Dit geeft u zekerheid en inzicht. Ook na de aanstelling van de kandidaat houden wij contact met u én met de kandidaat om na te gaan of de benoeming aan de wederzijdse verwachtingen beantwoordt. Voor ons is de opdracht pas echt geslaagd wanneer u helemaal tevreden bent over onze dienstverlening.

MEER WETEN


Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening en wilt u meer weten over wat wij concreet voor uw organisatie kunnen betekenen, laat het ons weten en wij komen graag bij u langs voor een persoonlijke kennismaking.

Neem contact op

Quartair Select stelt de belangen van zowel opdrachtgevers als kandidaten centraal. Integriteit, betrokkenheid, zorgvuldigheid, inzet en enthousiasme kenmerken onze dienstverlening.